قوانین و مقررات

قوانین

تمامی فایلهای تعمیراتی این فروشگاه و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می‌باشد. در همین راستا کاربر نیز موظف است به قوانین مربوط به کاربر در فضای مجازی نیز پایبند باشد. خرید از سایت فایل مارکت به معنای پذیرفتن تمام شرایط و قوانین در این تارنما می‌باشد. از این رو سایت نیز خود را موظف می‌داند تا بیش از پیش خدماتی مناسب و در خور شایسته برای شما کاربران را فراهم آورد. این خدمات شامل مورد زیر می‌باشد:

ارائه برترین مطالب : این سایت خود را موظف می داند در ارائه مطالب کلیه استانداردها را رعایت نموده و محصولات خود را با کیفیت و کمیت مناسبی در اختیار کاربران و مشتریان خود قراردهد.

خرید کالا : خرید محصولات از فایل مارکت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در قانون تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت .

سیستم پرداخت آنلاین : کاربر پس از انتخاب کالا و ثبت سفارش و انتخاب درگاه، وارد درگاه بانک مربوطه میشود و پس از اتمام عملیات بانکی‌ به صفحه مورد نظر جهت دانلود بصورت اتوماتیک هدایت می شود. برای خرید به این روش شما باید از قبل رمز دوم کارت بانکی‌ خود را در دسترس داشته باشید. در صورت عدم پاسخگویی از طرف بانک، میتوانیداز طریق پست الکترونیکی ،تیکت به پشتیبانی یا اعلام در بخش نظرات و مشکلات دانلود، ما را از مشکل پیش آماده مطلع سازید. در صورت نیاز، به شما شماره حساب یا شمارهٔ ۱۶ رقمی‌ کارت‌های عضو شتاب داده می شود تا خرید شما با سرعت بیشتری مراحل خود را طی‌ کند.

– تمام فایلهای تعمیراتی فروشگاه زبان انگلیسی می باشند.

– اگر بعد از پرداخت وجه فایل مورد نظر را نتوانستید دانلود نمایید فروشگاه ارسال فایل را تضمین می نماید.

– فروشگاه فایل مارکت تمام مجوزهای فروش فایل را از مراجع زیربط دارا می باشد.

– لطفا قبل از خرید،توضیحات کامل فایل را مطالعه نمایید.

– لطفا از قسمت تماس با ما هرگونه مشکل،سوال،درخواست فایل و… را ارسال نمایید.

 

بازگشت وجه در صورت نارضایتی

تمام فایل های موجود در فروشگاه دارای ضمانت بازگشت وجه می باشد. به این معنی که در صورتی که فایلی خریداری کردید و محتوای فایل با توضیحات ارائه شده مطابقت نداشته باشد و یا فایل دارای مشکل بود، می توانید تا 24 ساعت بعد از خرید با ارسال پیام به مدیر سایت، درخواست بازگشت وجه کنید.
پیام شما بررسی می شود و در صورتی که امکان رفع مشکل وجود داشته باشد، برطرف می شود. در غیر این صورت، هزینه پرداختی توسط شما بدون کسر هیچ هزینه ای به شما بازگشت داده می شود.

در صورتی که در مورد فایلی سوال دارید

میتوانید از طریق فرم تماس با ما سوال و نظر خود را ارسال نمایید.یا با ما تماس بگیرید.

اگر فایل دانلود شده دارای مشکل می باشد.

با استفاده از  فرم تماس با ما شکایت خود را ارسال کنید تا بررسی شود. همچنین می توانید از طریق  فرم تماس با ما نظر خود را ارسال نمایید.یا با ما تماس بگیرید.

 

حریم خصوصی کاربران

  • سايت متعهد می شود طبق سیاست امنیت اطلاعات ، اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ و نگهداری کند و برای دیگر اشخاص فاش نکند ، به استثنا مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار می باشد.
  • سايت اطلاعاتی را در حین تراکنش ها و عملیات بانکی از مشتریان خود جمع آوری می کند که در موارد زیر از آنها استفاده خواهد کرد : 1. حل و فصل اختلافات و مشکلات ناشی از تراکنش های ناموفق و موفق 2. جلوگیری و شناسایی فعالیت های غیرمجاز ، مخرب و مشکوک 3. ارائه سرویس ها و خدمات جدید بر اسای نیاز کاربران
  • سايت اطلاعات شخصی شما را برای اشخاص ثالث آشکار نمی کند مگر در مواردی که آشکار سازی اطلاعات شخصی شما برای مراجع قضایی ذیصلاح و یا افرادی که دارای صلاحیت قانونی هستند و حکم قضایی دارند مورد استفاده الزامی باشد.
  • ما به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، سايت سیستم تیکت پیشیبانی را برای کاربران خود فراهم نموده است. کاربران می توانند بعد از ورود به اکانت خود از این سیستم استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر شما از درگاه پرداخت بر روی سايت وجهی را پرداخت کرده و کالا یا سرویس خود را دریافت نکردید، می توانید به وسیله این قسمت گزارش دهید.و برای حل مشکل می کوشد و در صورت عدم حل مشکل، مبلغ تراکنش مورد نظر را به حساب کاربر برگشت میدهد. البته سايت هیچ تضمین وجهی را تضمین نمی کند. اما در راستای جلوگیری از کلاه برداری اقدامات سخت گیرانه ای اعمال خواهد نمود.
  • سايت با هرگونه فعالیت مخرب و اسپم به شدت برخورد خواهد نمود و در صورت تخلف اکانت متخلف را با همه موجودی آن بلاک می کند و سعی می کند مبالغ مشکوک را به حساب افراد واریز کننده برگشت دهد. بدیهی است که فرد خاطی دیگر مجاز به استفاده از خدمات سايت نمی باشد.
  • سايت مجاز است تا در صورت مشاهده هرگونه اکانت جعلی که برای خراب کاری یا تست در سیستم ایجاد شده اند، بلافاصله اقدام نموده و اکانت مربوطه را بلاک یا حذف نماید.